A Ankkarock. Suomen paras festari?:) 

B Bon Jovi. On ollut ilo nähdä bändi pari kertaa livenä

C Charon. Aivan loistava bändi, jota kaipailen takas lavoille...

D Dingo, bändi, jota diggailin aikanaan kybällä. Nykyään en enää niin kybällä, tosin muistot elää:)

E espanjan kieli, alotin tänä syksynä opiskelemaan espanjaa. Vaikeeta, mutta tykkään silti

F For you - HIMin biisi, mulle kovin rakas

G

H HIM, olen NIIIn fani kuin vain voi olla

I Ilkka Alanko, yksi tämän maan komeaäänisimpiä laulajia

J joulu, olen myös joulufriikki, ja mun joulu alkaa yleensä jo lokakuun puolivälissä

K Kreikka, sinne haluan aina uudestaan ja uudestaan

L lumi, tykkään puhtaanvalkeasta lumesta, jota on maassa juuri sopivasti:)

M miehet, kuka niitä ymmärtää?:)

N Neumann, surullisen hahmon ritari

O Olavi, edesmennyt pappani, joka opetti mut musiikin pariin

P Pekka, miun mies:)

Q Quuppa, Dingon ex-rumpali, tosin se ainoa ja oikea sellainen. Mitähän mahtaa hepulle nyt kuulua?

R Rontti, meidän karvahousukissa

S Sande, tyttäreni, energinen räpätäti:)

T tee, olen tykästynyt vuosien varrella aina vaan enemmän rauhallisiin teehetkiin

U uni, sen kanssa painiskelen vuorotyöläisenä ajoittain

W Waging. Pieni saksalaiskylä lähellä Munchenia, jossa joskus tuli poikettua

V Ville Valo. Ääni. Jumala.

X

Y "yli-sanat", joita käytän ylipaljon...

Z

Å

Ä äiti

Ö